Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
- Všeobecné ustanovenia
1.1. Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní reklamácií na tovar zakúpený prostredníctvom internetového obchodu RUNWAY fashion. Meno prevádzkovateľa: Natália Kubicová, IČO: 56816570, DIČ: 1126655882, so sídlom Váhovce 383, 925 62 Váhovce (ďalej len „predávajúci“).
1.2. Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok (VOP) predávajúceho.
1.3. Kupujúci odoslaním a uhradením objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s týmto reklamačným poriadkom a súhlasí s ním.
- Zodpovednosť za vady
2.1. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim.
2.2. Kupujúci má právo na bezplatné a včasné odstránenie vady tovaru, ak je táto vada odstrániteľná. Predávajúci je povinný odstrániť túto vadu.
2.3. Namiesto odstránenia vady môže kupujúci požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka iba určitej časti tovaru, výmenu tejto časti, pokiaľ tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady.
3.3. V prípade neodstrániteľných vád, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru, výmenu alebo vrátenie tovaru.
- Uplatnenie reklamácie
3.1. Reklamáciu môže kupujúci uplatniť e-mailom na adrese runwayfashion.sk@gmail.com.
3.2. Reklamácia musí obsahovať: a) meno a priezvisko kupujúceho, b) číslo faktúry, c) IBAN na vrátenie sumy d) podrobný popis vady a spôsob, akým sa vada prejavuje, e) návrh na spôsob vybavenia reklamácie (oprava, výmena, zľava z ceny, odstúpenie od zmluvy). REKLAMAČNÝ FORMULÁR (← stiahnuť ho môžete kliknutím sem)
3.3. Kupujúci je povinný priložiť k reklamácii doklad o kúpe (faktúru), dokument Reklamačný formulár a reklamovaný tovar vrátane kompletného príslušenstva.
3.4. Kupujúci je povinný poslať balík na adresu dohodnutom v e-mailovej komunikácií.
- Vybavenie reklamácie
4.1. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní od jej prijatia.
4.2. Predávajúci rozhodne o reklamácii do 30 dní od jej prijatia. V prípade zložitej reklamácie môže byť táto lehota predĺžená, o čom bude kupujúci informovaný.
4.3. V prípade oprávnenej reklamácie predávajúci zabezpečí bezplatnú opravu, výmenu tovaru, poskytnutie zľavy z ceny alebo vrátenie kúpnej ceny podľa dohody s kupujúcim.
4.4. Kupujúci bude informovaný o vybavení reklamácie e-mailom.
- Náklady na reklamáciu
5.1. V prípade oprávnenej reklamácie hradí všetky náklady na dopravu reklamovaného tovaru predávajúci.
5.2. V prípade neoprávnenej reklamácie hradí náklady na dopravu kupujúci.
- Záverečné ustanovenia
6.1. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom jeho zverejnenia.
6.2. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu tohto reklamačného poriadku. Zmeny sú účinné dňom ich zverejnenia.
6.3. Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Akékoľvek spory medzi predávajúcim a kupujúcim budú riešené prednostne mimosúdnou dohodou. V prípade, že mimosúdna dohoda nebude možná, budú spory riešené pred príslušným súdom podľa miesta sídla predávajúceho v Slovenskej republike.
6.4. Tento reklamačný poriadok nadobudol účinnosť dňa 16.4.2025